Jag håller på att dö!


Så känns det i min mage!!
Jag har nämligen drabbats av magsjuka sen tisdagsnatt, och det jävla eländet vill inte ge med sig än. Jag har provat med proviva, te', ost och andra stoppande grejjer, men magen gör uppror och gör så jäkla ont hela tiden. Blev faktisk lite orolig igår då det bara kom blod, men det verkar ha gett med sig på den biten idag iallafall. Nu har snälla pappa varit förbi med coca-cola och alvedon, för nu orkar jag inte ha så jäkulskt ont nåt mer. Någon som vet om man får ta Imodium Plus under graviditet?  Jag har googlat på det men det verkar vara väldigt oklart om det är okej eller inte. Annars hade ju det varit en fiffig lösning om man säger så.

Jo förresten, idag ska vi på rutinultraljud kl 15.00, och det ska bli så oerhört roligt. Egentligen så är jag nog inte så särskilt välkommen där med mina symptom, men det skiter jag blanka fan i. Hon få väl passa på att undersöka mig så det inte är nå't annat tjall i magen kan jag tycka, så vi får väl se vad bm säger.

Senare idag blir det storstädning (för gubben iallafall) av huset, för det vankas finfrämmande hela helgen, självaste Robban från Takida och hans ljudtekniker kommer hit till oss. Fredde ska tatuera klart Robbans arm, och sen blir det säkert lite god middag och party skulle jag tro.

Känns som att det var dåligt tajming att bli sjuk må jag säga..



Kommentarer
Postat av: Hannah

Men mallan inte kan du vara sjuk nu!!

2010-01-07 @ 12:08:29
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

nej huvva vad jobbigt att ha så, brukar ju gå över efter en dag typ...nån släng av vinterkräksjukan kanske då... jag skulle också såklart ha farit på RUL, vafan det finns ju inga tider om man bokar för sent eller avbokar så...



hoppas ni får fina bilder med er hem... fråga om ni får se i 4d eller 3d (vad det då heter) (vi frågade och då fick vi det...), men vi fick ingen bild, för hon var sämst på att "hinna ta kortet"... med felicia däremot fick vi bild från 3d/4d...mkt coolt!



kram

2010-01-07 @ 13:12:31
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin, när ska vi ses? Just nu går det ju lite dåligt, men vi måste ses snart tycker jag. Krya på dig! KRAM!

2010-01-07 @ 16:22:43
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0