Helg igen!

Herregud vad dagarna går fort! Gårdagen tämligen flög iväg, jag och Hannahpanna gjorde stan på dagen, senare kom boysen hem och vi lagade middag (läs jag). Fläskfile'gryta och pommes, smulpaj, vaniljsås och kaffe till efterrätt blev det också. Det var trötta gäster vi hade, och även vi, så det blev en lugn och skön kväll i soffan framför premiären av Let's dance. Pigga och utvilade idag, så arbetsdagen för gubben blir väl en aning kortare skulle jag tro.

Senare blir det väl lite förpartaj hos oss eller i studion, innan vi drar benen mot nya Challange för att inviga det stället med middag och öl för dem som får :P Just ja, broder fyller år imorgon så vi ska fira honom, så jag får väl hoppas han inte läser detta då han ingenting vet om. Barnvakterna är kirrade, lixom ölen, så nu är det bara invänta kvällen. Kameran ska givetvis med ikväll så ni får en liten inblick i våra festligheter iallafall!

Nu blir det påpälsning trots att det är blida, för nu ska jag och loke ut och röra på fläsket!


So long!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Ska bli najs att se lite bilder från kvällen! :D

2010-01-09 @ 16:17:54
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0