Det ni! Det var det det!

Nu är helgen slut slut slut, och den vanliga ångestfyllda måndagen gör sig påmind för vissa. Jag är tack och lov ledig idag vilket känns som extremt välbehövligt då jag kännde mig tok-bakis igår. Kanske har det med sömnbrist att göra? Kanske allas alkoholångor jag andades in? Hur som helst var det en trevlig lördag, med god mat och roligt sällskap. Nya klubben var helt ok den med, men måste erkänna det är hyfsat jobbigt att vara nykter bland alla snor-dregel-överfulla-klängapor till människor som ska lösa världsproblem eller berätta samma sak för 3229:e gången. Man blir lixom lite less efter sisådär 7 timmar.

Nåja, efter middagen så fick grabbarna den inte alltför goda ide'n att Robban skulle tatuera Fredde.
Sagt och gjort.





Det färdiga resultatet får ni se ikväll om ni har otur. Känsliga tittare varnas!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för i lördags! :)

2010-01-11 @ 16:27:41
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0