Bättre idag!

Nu har äntligen min magsjuka börjat ge med sig och det känns gryymt skönt! Lite magknip idag men that's it, värre saker har man väl överlevt. Synd på vädret bara, man drar sig verkligen för att gå ut, men jag måste lik förbaskat och handla så det är väl bara att pälsa på sig ordentligt och trotsa kylan.

Boysen anlände inatt så nu har de dragit iväg till studion för att påbörja helgens arbete. Har ni tur kommer det bilder sen! (;

Ultraljudet igår gick bara finfint, inga konstigheter alls för att citera barnmorskan, och lilleman blev framflyttad till den 26 maj. Jeej! Få se nu, är jag i v 21 då? Det måste jag räkna på, ha ingen koll alls numera haha.. Hade gärna bjudit på en ul bild, men eftersom han vägrade att visa sig då hon skulle fota honom så blev det så kassa bilder. Han ville verkligen inte vara med, och fullkomligt gömde sig med armen runt ansiktet. Vi har då iallafall fått se underverket live, och jag måste nog få påstå att han var mest lik mamma!

Om man ska försöka att bli människa och ge sig ut mot staden månne?


Återkommer..

Kommentarer
Postat av: Erika

Så myyysigt! Men vilken buse som inte ville visa sig! :P



Dags att träffas snart, tycker jag... :)



massa kramar

2010-01-08 @ 13:27:23
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0