Vill Ha!

Vill ha en massa saker, & snart så fyller jag ju år så man kan ju alltid önska!




Denna sittbänk med lådor är från Jysk och kostar 900:- på kampanj fram till 4 oktober.


"Bästis" kattsäng, 129:- på Ikea





Gungstol 499:- Ikea


Ikea "sthlm" vas 329:-



Även påslakanet från Ikea, 249:-



Textur golvlampa, 499:- Ikea




Ja det var lite tips min kära familj, och eftersom Fredde glömde (!) bort min 25-årsdag förra året, så tycker jag att han borde kompensera mig rejält, eller vad säger ni kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Hahaha du kommer aldrig låta han glömma det va!

2009-09-22 @ 22:21:53
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha... Han var väl bara en dag fel, eller hur? :P



Fasen så bra att du gör en önskelista - blir galen på såna där man måste försöka gissa sig fram till vad de vill ha!



kramis



2009-09-22 @ 23:11:50
URL: http://erikasharmony.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0