Utställningen..

... Närmar sig med stormsteg! På lördag gäller det, och jag kan ärligt erkänna att jag och Maggan har tränat ytterst få gånger. Känner att nervositeten börja krypa närmare, inte för att jag tror hon kommer att missköta sig på något sätt, däremot inte vela visa upp sig från sin bästa sida. De gånger vi har tränat, har jag ställt upp henne på köksön och lockat med korv, trilskats och kämpat för att få henne att ställa upp sig. Trots allt detta står hon och skakar, drar in ryggen som en ostkrok och lägger svansen mellan benen och tycker att det är sååå hemskt!
Kan hon vara höjdrädd förresten?

Jag hoppas min uppfödare kommer och kollar, så kanske jag kan övertala henne att ställa Maggan ist som har lite vana.. Haha! Vill nån annan komma och hejja så är utställningen i sjulnäs (vid sporthallen) på lördag den 12/9. Tyvärr vet jag inga tider ännu, har inte fått nån information om det, men jag antar den är från morgonsidan nångång.

Jag bjuder på lite bilder från min multichampion!
Riktig snyggt uppställd va?!















Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi - hon är så söt lilla Svammel-Maggan! :D Tips när du ställer upp henne: sätt nåt på bänken som gör att det blir mindre halkigt! Rejsa vill heller inte riktigt stå bra på ett vanligt golv ens en gång, men i gräset där hon får lite fäste går det betyyydligt bättre! :D

2009-09-09 @ 12:33:38
Postat av: Hannah å Ella

Handbolls klister de e grejer det ;)

2009-09-09 @ 19:26:11
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0