Tandblekning

Har testat nu att bleka mina övre tänder i 2 dagar.. Eller nätter rättare sagt. Fick lite blekgele av en kompis som var på 34% , finns annars i styrkorna 24% , 16% och 10%. Finns ju en anledning till varför tandläkare säljer den lägsta styrkan, för fyyy vad det ilar i mina tänder! Absolut inget att rekommendera, utan är det nån som tänkt bleka sina tänder så lyssna på mig och ta den mildare sorten. Men, trots smärtan verkar det ha fungerat, men ingen tandblekning mer för min del kan jag lova!

Gokväll!



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha du är för söt vännen.. du å dina idéer.. men man måste våga för att vinna! puss

2009-09-10 @ 01:10:28
URL: http://lisaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tja, vad säger man?

2009-09-10 @ 08:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0