Kvälls shopping på EM







Ikväll var det momsfritt på Em, så jag och mamma for en sväng och kikade lite. Hittade dessa prylar, en valnöt hylla för 69:- och ljuslyktorna för 70:- Köpte även en tapet, eftersom jag hade tänkt tapetsera och måla om sängen i helgen. Ville inte sprätta upp förpackningen för att ta ett kort, så ni får hålla er tills jag lägger upp bilder på "nya" sängen.

Jättesuddiga kort, (jag vet) lyckades pillra på kameran och viips så blev korten disiga. Hmm, jag och tekniska prylar vettni!

Vi var inne en sväng på colorama också, där det jobbade en sååå trevlig försäljare, inhyrd och med sthlms dialekt, som försökte sälja på mig maskeringstejp, (tyckte väl antagligen jag såg blåst och lättlurad ut.)

Utdrag ur samtalet..

Han: Får jag fråga, om du ber om råd av personalen, tror du då på det dom säger?
Jag:  Ja man får väl förlita sig på det.
Han: Titta då här på denna maskeringstejp (samtidigt som han målade på den) Kommer det för mkt färg på den så rinner det i mellan genom tejpen och väggen. Så blir det med en billig tejp. Men den häär däremot, (målar ivrigt på en annan modell), vet du vad som är så braa med den? undrar han och tittar med stora ögon och pratar  till mig som mindre vetande..
Jag: Joo, den där tejpen kan man behålla på väggen i flera veckor utan att den torkar fast & färgen följer med, och dessutom så rinner det inte igenom med den!
Han: Tittar med ännu större ögon på mig, och säger slutligen: Men hur faaaan vet du det?
Jag: Jaa, jag är väl inte så dum som jag ser ut säger jag, vänder på klacken och går därifrån!

Hahaha.. Så jäkla skönt och snäsa av någon viktigpetter bara sådär.
Och för er som undrar hur faan jag vet det, kan jag bara tala om att jag köpte en sådan tejp för ett tag sedan (på samma affär) där försäljaren berättade för mig hur himla fantastisk tejpen där verkligen är. Haha..

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Haha du e för rolig du! Där fick han en läxa.

Men visst har du haft en sån hylla förut? Men den kanske var i ek?

2009-09-24 @ 23:17:56
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHA! Så jävla bra!!!!!!!!!!!! :D

2009-09-24 @ 23:43:23
URL: http://erikasharmony.wordpress.com
Postat av: Elina

Men så snyggt det blev!! :)

2009-09-25 @ 11:03:41
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0