Ingen lösenskyddad blogg..

Om man ska göra vissa inlägg lösenskyddade, så måste man göra hela bloggen skyddad.. Eller byta community helt enkelt. Det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. Dessutom besvärligt för alla som ska in och läsa, och måste börja med att fylla i lösenord.
Så dom planerna lägger vi på hyllan ett tag tror jag..

Idag har jag btw varit barnvakt åt Ella, vilket gick ypperligt bra.. Ja förutom att jag råkade köra över Maggan med barnvagnen, så hon skrek och väckte Ella som höll på att ramla ur barnvagnen av ren förskräckelse. Haha.

Både Maggan och Ella klarade sig utan allvarliga skador.


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha - Maggan, The Roadkill - hahahaaa!

2009-09-03 @ 18:13:51
URL: http://erikasharmony.wordpress.com
Postat av: Hannah å Ella

Trilla ur barnvagnen... de berättade du inget om ;)

Var de en lite "detalj" du sparade mitt mammahjärta

haha



2009-09-04 @ 11:28:59
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0