Husvärdering & Trädjakt

Idag har vi värderat huset för att kunna göra om lånen, och gissa om jag längtar efter att få reda på hur mkt dom värderar det till. Trodde vi skulle få svar direkt, men tydligen får man inte det. Jaja, jag lovar att meddela er när jag vet något mer!

Har för övrigt jobbat halv dag idag, och efter det har vi hunnit en sväng till Luleå fram och tillbaka. Och för er som vet vad det gäller, kan jag säga att det gick hyfsat bra, haha..
Tror vi ska ut i skogen på promenad och trädjakt nu, är ju så himla härligt ute. Är på jakt efter ett gammalt dött träd, ni vet ett sånt där grått som man bara ser knorkiga kvistar på! Har stulit en ide' av min kollega Ankie som har ett sådant träd som hon har hängt upp en massa små ljuslyktor i, och jag kan lova att det ser vackert ut nu då det är så mörka höstkvällar.. Tyvärr är dom snarare sällsynta än i överflöd, så vet ni någonstans ni sett ett sådant så let me know!

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0