Helgen som gått

Var ju som sagt på utställningen i lördags, som gick ypperligt bra för min lill donna.
1:a pris med HP blev resultatet, och ingen är nog så glad som mig! Här kommer kritiken:

" Vackert huvud och uttryck. Stora mörka vackra ögon, kort fint nosparti. Bra underkäke,
välansatt och burna öron. Utmärkt hals och överlinje, utmärkta propotioner, höjd och längd.
Tillräcklig bröstkorg för åldern. Välvinklad fram och bak, utmärkt benstomme, välansatt och buren svans.
Rör sig bra bak, aningen löst fram. Utmärkt pälskvalite', vacker färg, trevligt temperament.
Välvisad! "

Välvisad, hm, var vi på samma utställning? Haha..








Efter utställningen åkte jag och Fredde, pappa och Hannah till stugan och åt surströmming, drack öl och bara myste på.. Här kommer lite kort från Åträsk!






Som en kalv på bete...






Kort tagna i vintras






Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Hon e så fin de lilla äcklet muahaha

2009-09-14 @ 15:20:03
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättekul. Bara anmäla till nästa utställning. Synd jag jobbade i helgen, så jag inte kunde följa till stugan, o hjälpa er med Ella.

2009-09-14 @ 16:57:46
Postat av: jekka

mycket vackert landskap det där!

2009-09-17 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0