Fredagkväll..

Kvällen var lugn och hemmavid, fick också besök av min gamla vapendragare tillika trogfaste vän Lisa. Hon var på blixtvisit i Piteå i veckan, så vi drack kaffe och surrade på om gamla minnen och erövringar! Kul att man kännt varandra i över 10 års tid, & trots att vi sällan hörs av nuförtiden då L flyttat, så känns det som att det var igår vi sågs och allting är sig likt sen förr.. Trots att mycket har förändrats. Tack för en trevlig kväll!

Har förresten pratat med min studievägledare som hastigast idag om tandsköteske utb, fick dock inte så mycket hjälp av henne, utan hon hänvisade mig istället till Umeå. Givetvis hade alla gått för dagen, så jag måste återkomma på måndag igen hälsade den trevliga inspelade rösten. Så då gör jag väl det.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en härlig dag/kväll! :D



2009-09-04 @ 22:49:15
URL: http://erikasharmony.wordpress.com
Postat av: Sofia

Ska ha den nere vid benet/foten, börjar som på foten och slingrar sig lite upp på vaden, en blomma med detaljer, jag vet inte med färg, kan som inget om tatueringar så skulle sitta fint med en åsikt!:-)

2009-09-04 @ 23:32:18
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0