Dagen..

.. Kommer att innefatta en hel del projekt. Jag är nämligen ledig idag, så det passar ypperligt bra att göra massa saker som man skjutit upp gång på gång, och tänkt att jag gör det seen..

Ska bla till skogen med hundarna och plocka mossa, svamp, rönnbär och kottar med mamma. Nu tänker ni säkert ehh jaha, varför gör man det? Och nej, jag har inte blivit knäpp, utan tänkte dekorera krukor med dessa allehanda ting. Det blir riktigt fint kan jag lova, och jag har blivit så inspirerad av våran trädgård från jobbet, där våra eldsjälar har gjort det så oerhört vackert för våra gamla!

Resterande dag ska jag och Hannah (ja, och Ella förstås) gå och fika på stan, köpa lite smått och gott, och kanske bara prata strunt och planera inför helgen. Kvällen däremot ska vi till Sofie och Jörgen för att planera N.R.T hemsida som han har lovat att hjälpa oss med. Kanon att få ngn som kan det där med hemsidor!! Tusen tack för det!!


Lite höstinspiration från aftonbladet.. Vart kan man förresten hitta limefärgad ljung? Nån som vet?
Annars får man väl göra som Hannah, och sprejja dem grön! Haha











Kommentarer
Postat av: Mamma

Limefärgad ljung hittar du på dom flesta affärer som säljer blommor. Dom är förresten färgade.

2009-09-10 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0