Torsdag

Inatt så har jag sovit väldigt konstigt. Hade svårt för att somna redan igår kväll, och låg och funderade om jag skulle idas gå ner och hämta Ikeakatalogen och bläddra i den en stund. Men eftersom F är så lättväckt var det inget alternativ, så jag låg där och snurrade från höger till vänster, med Loke på benen och Maggan på magen. Konstigt, ingen av dom verkade direkt berörda av mina desperata knuffningar, de låg stilla kvar och tittade upp på mig sömndruckna och undrade säkert om jag kunde sluta störa dem snart.

Somnade gjorde jag förstås tillslut, men det är konstigt vad man kan tänka på saker och ting när man ligger där och försöker vagga sig själv till sömns. Allt mellan himmel och jord, och ingenting man ändå kan göra något åt för tillfället. Sen drömmde jag väldigt konstiga saker, var helt utslagen i morse då F väckte mig och gav mig en puss innan han åkte iväg till jobbet. Kännde mig riktigt bakfull faktiskt så man kan ju undra vad jag egentligen har gjort inatt. Aningen förrvirrad också, då jag skulle skriva rubriken till detta inlägg visste jag inte ens vilken dag det var, så jag fick ta PT till hjälp. Konstigt vad disträ man kan vara ibland.

Nåja, snart är Hannah och Ella på väg och då ska vi ta en långpromenad med vovvarna, köpa lite kaffe och fika på stan så de där stackars kalorierna vi kanske har bränt inte gör oss helt utslagna.

Frisk luft (cigg) och kaffe, finns det nå't bättre?

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

Kaffe går ju inte att vara utan, godast är ändå första koppen på morgonen!

Hoppas du somnar lättare ikväll, kram Jess

2009-10-01 @ 15:04:05
Postat av: Johanna

Hej Malin! Kaffe och cigg, kostcirkeln är sluten! :- ) Hoppas allt är bra med er, själv har jag dragit på mig århundradets förkylning, väldigt jobbigt eftersom den aldrig riktigt vill ge vika helt och hållet...Sköt om er! Kram Johanna

2009-10-03 @ 16:47:57
URL: http://johannasterrierister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0