Superlim heter det ju av en anledning

Igår då jag var hos tandis så tyckte dom att "eftersom du har varit sååå duktig, så ska du få ett tandsmycke av oss"
Ohh tyckte jag, det lät ju som en bra ide, och sagt och gjort så fick jag en diamant på tanden.

Imorse då jag borstade tänderna så släppte den lilla skiten från tanden, men jag lyckades hitta igen den bland all tandkrämsskum i munnen. Saken är den att jag har haft ett smycke där tidigare, och den släppte också efter bara två dagar. Förstår inte varför den inte vill sitta kvar! Och jag som var så nöjd med den!!

Saken är den att jag kom på den briljanta ide'n att prova limma fast den med superlim. Och nej, nu kommer inte texten "jag provade det och limmade fast mina fingrar på tanden eller något sådant".
Detta skulle ju iofs inte vara helt omöjligt, och dem som känner mig sitter säkert och nickar instämmande bakom datorn!

Har inte hunnit göra det ännu men tänkte rådfråga er kära läsare om ni tror att det skulle funka bättre? Jag menar, det tandläkarna använder är väl något liknande lim skulle jag tro.

Så vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, nej! Hör av dig till tandläkaren, annars blir det säkert som du befarar. Vi känner ju dig!

2009-10-07 @ 12:13:12
Postat av: Erika

Alltså... Jag tror bestämt att superlim är rätt jäkla giftigt att stoppa i sig - så NEEEEEJJJ!

2009-10-07 @ 13:50:50
URL: http://erikasharmony.wordpress.com
Postat av: Jessica

Njah jag skulle nog inte heller testa..

Men å andra sidan skulle jag klistra fast hår med nagellim för några år sedan (vilket gick åt pipan), så du får fråga nån som är å lita på haha

2009-10-07 @ 14:33:55
URL: http://jaecka.blogspot.com
Postat av: Hannah å Ella

hmm det låter inte som en bra ide, har inte dom flaskorna typ varningstriangel på sig?

2009-10-07 @ 20:28:34
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0