Så var det äntligen dax!

Efter många turer fram och tillbaka angående tid på hårstudion, så blev det dagens datum kl 12.00.
Detta är ju osett ännu men förhoppningsvis blir det nu av. Känner en liten uns av nervositet som kommer smygande, konstigt egentligen med tanke på att jag har hela kroppen fylld av tatueringar.

Men det här är en annan sak. Det gäller ju för faan ansiktet. Tänk om det skulle misslyckats eller att kvinnan slinter med maskinen och tatuerar ett streck på hela kinden? Mindre katastrofer har ju faktiskt hänt.

Fåfänga till förbannelse finns det ett program som heter, där de visar operationer som gått snett. Vem vet om man hamnar där? Haha..

Jag lovar att ta kort och lägga upp i eftermiddag så ni får se det förhoppningscis fina resultatet. Hoppas min kära sister in law har möjlighet att följa mig, bara som moraliskt stöd alltså. (=


Jag ska berätta något himmla sjukt för er kära läsare, men ni får hålla er till tåls ett tag till.

Den som väntar...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Så spännande! Det kommer nog att gå jättebra!

Ser fram emot att se resultatet! =)

2009-10-21 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0