Resultatet

Här kommer före-efter-bilder på eyelinern. Observera att det bara är den övre linjen som är tatuerad.


Före..








Efter..














Måste säga att det gjorde verkligen inte värst ont, utan var mer obehagligt med tanke på den kittlande känslan kring ögonen. Efterbesöket är om ca en månad, och då kan man fylla i linjen, eller bredda den, om man önskar tjockare konturer. Hon sa att hon brukar börja med lite tunnare linje, för att sedan fylla på om man vill ha en mera markant linje.

Besöket tog ungefär 1,5 timme och jag kan varmt rekommendera henne vidare.

Jaha läsare, vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Elin

Såg ju riktigt bra ut. :) Hoppas bara att det håller länge! Bra också att man får göra återbesök för att bredda det eller hur man då vill! :) Riktigt najs!

2009-10-21 @ 14:44:59
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: Erika

Det blev ju skitsnyggt! :D Skönt att känna sig sminkad fast ändå inte vara det - speciellt om man har försovit sig eller så... :)



Very najs!

2009-10-21 @ 15:53:10
Postat av: Jessica Nilsson

Härligt att du har fått det gjort...jag är som sagt super nöjd med mina tatueringar och även med camilla som har gjort dem. Min eyliner är fortfarande fin fast det är flera år sen jag har gjort den! Kommer def att göra igen när det börjar försvinna.. ;)



Kram Jess

2009-10-21 @ 17:07:49
Postat av: Stina och Eric

Det blev mycket nice :)

2009-10-21 @ 18:11:46
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaha, nu måste ju jag dit också! Du verkar ju inte vara svullen heller som jag trodde du skulle bli.Ringer imorgon för närmare info. Lovar att inte väcka dig.

2009-10-21 @ 21:50:02
Postat av: Linda

sen jag spg malin l i det så har jag också velat göra det, funderar starkt på att spara ihop lite slantar till det. tyvärr är det ju inte det lättaste när jag bara har mammapeng.. men det vart snyggt!

2009-10-21 @ 22:25:56
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bild på jackan!!!!

2009-10-22 @ 19:50:57
Postat av: Jenny

Snyggt!:-)

2009-10-24 @ 22:11:10
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0