Lördag=Helgdag

Blev ledig ihelgen, och jag som var inställd på att jobba. Dålig kommunikation kan jag tycka, men vad gör det egentligen, får så mycket annat gjort här hemma istället. Fredde är i full flärd med att riva ut diverse väggar och golv i "gammelköket", och jag ska städa upp lite kläder som hoppat ut ur min garderob.

Konstigt att de bara kan ramla ner från galgen sådär utan vidare.. Sen blir det en runda med både dammsugare, vaskhink, dammtrasa och kratta. Efter det en långprommis med odjuren och kanske en fika på stan. Päronen skulle komma förbi senare idag så dom kanske hakar på en fika i staden.

Ja det är våran lördag, & kvällen består av körslaget som intas i soffan. Pensiovarning kanske, men det är faan bra underhållning..

Just ja, ska lägga upp ett kort av jackan senare, har glömt den i bilen så det blir då jag har vägarna förbi.. (=

På återseende

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att ni får en mysig kväll! :D Och du, Körslagat ÄR faktiskt riktigt bra! ;)

2009-10-17 @ 10:46:36
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, den där omtalade jackan måste man ju få se! =)

2009-10-17 @ 12:03:41
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0