Kriget fortsätter..

.. Om ni går in på www.ellalivet.blogg.se så förstår ni! Vi bråkar nämligen om samma jacka, vilken jag hittade först, eller hur Hannah? Nu hör det till saken att hon också vill ha den, vilket jag kan förstå för den var verkligen skitsnygg.  Halva priset, rätt storlek för oss båda, och givetvis bara en kvar.

What to do?

Eftersom H har startat upp detta krig,  så har jag ju svårt att ge med mig. Hade du aldrig gjort det H så hade jackan varit din redan igår, haha.

Fortsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjoo.

Du kan ju kolla med henne/dem om alla är tingade, hade egentligen inte tänkt en valp nu, men fram mot våren/sommaren helst.. Men man kanske måste ta tillfället i akt när det ges :) Om inte annat kanske man får följa o kika om du ska dit o kolla på valparna här framöver? vore jätteroligt (o ett steg i rätt riktning för att få med Jimmy) ;) kram/t

2009-10-16 @ 09:17:52
URL: http://tastys.blogg.se/
Postat av: Erika

Hehe... Ni är för roliga! :P



Men, som de säger... först till kvarn! ;)

2009-10-16 @ 10:16:42
Postat av: mamma

Men, Herregud! En av er köper jackan, den andra lånar. Så gör ni ju med andra saker.

2009-10-16 @ 11:20:53
Postat av: Hannah å Ella

Så säger du nu ja.... har du köpt jackjäveln eller inte?!?! =)

2009-10-16 @ 11:48:06
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0