Hundkläder

Egentligen är jag emot att tvinga på de stackars försvarslösa djuren en massa hundkläder, men har med tiden insett att det faktiskt är ett nödvändigt ont. Maggan håller på att frysa ihjäl om det regnar ute, blåser starka vindar, eller snöar. Dessutom blir hon grymt skitig om det är slaskväder ute, så jag har funderat på att beställa vinterjacka, regnjacka och möjligtvis skor.

Kraven är ju givetvis att de ska vara bekväma för hunden, och används bara om det är absolut nödvändigt, typ -25 grader ute eller så. Annars har jag en sprättskorv som vägrar gå ut och det resulterar i piss och skit inne, så nej tack!

Hittade lite söta prylar på internet, kolla nedan.. Haha.


























Eller varför inte en grisdräkt? Haha..



Kommentarer
Postat av: Anonym

"grisdräkten" var ju inte att ta i kanske, haha! Men, Maggan kommer bli hur söt som helst. Ska inte Loke ha kläder? =)

2009-10-27 @ 09:58:31
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men alltså skorna var ju bara så söta haha.. har du kvar ankskorna som du hade till Killer?

Han var väl inte så brydd om att han hade dom på sig?

Den rutiga jackan skulle väl passa lilla maggan? Annars tycker jag ju att den där rosa sticketröjan hon har är ett bra hundplagg, ser bekvämt ut för hunden.

2009-10-27 @ 19:24:57
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Morfar

Hej Frågan Maggan vilken dress hon villa ha? så skriver jag till tomten och fixar det. Morfar

2009-10-28 @ 14:47:36
Postat av: Malin

Pappa, Maggan vill ha den första jackan, den svart/rutiga hälsar hon.

2009-10-28 @ 20:26:09
Postat av: Sandra

Om du vill ha bra overaller så är ju Litentass.com en super bra sida! :)

2009-11-04 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0