Gissa grejjset

Här kan ni fundera på vad rätt svarsalternativ är, efter en titt på bilderna  nedan.






  1. Fodrade vinterkalsoner?
  2. Barnkläder?
  3. Persbrants nya push-up kollektion av kalsonger?
  4. Hundmössa?


















Rätt svar är tikskydd och skvättskydd för han hundar. Haha, man kan då inte tro det då man ser dom. Maggan har börjat löpa idag, inta alls mycket men hon har hunnit bloda ner sängen redan. Känns som en bra ide' att införskaffa något liknande.


Nu inväntar jag bara att klockan sakta men säkert ska slå  21.00 så mitt första nattpass av 2 kan börja. Usch vad egentligen hatar att jobba natt, men jag får försöka stå ut.

Jo förresten, har ni ungar som bor i stan så behöver dom inte komma till Nygatan 8 för bus-eller-godis, för det lilla godis vi har är mitt. Bara mitt mitt mitt! Så det så! (=


*Mohawhawhaw haw*


Happy halloween...

Kommentarer
Postat av: Anonym

En del missunnar dom stackars barnen.

2009-10-30 @ 17:21:27
Postat av: Erika

Helt rätt - här får inga ungar mitt godis heller! Jäkla säkert! :p

2009-10-30 @ 17:34:07
Postat av: Hannah

haha grymma människa!

2009-10-31 @ 15:13:16
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0