Dagens fynd

Som jag skrev tidigare idag så har jag varit på stan en svängom och köpt denna fina vas och ljuslykta på Keramix.
Hela kalaset gick på 545:- men jag hade ju ett presentkort, så det blev 45:- att betala för mig. Yippie!
Då återstår bara frågan vad 17 jag ska ha i vasen?! Måste först och främst höja lampan, ser lite korkat ut för tillfället, innan jag stoppar ner blommor eller dylikt.

Tror jag ska satsa på nån hängande växt av nåt slag, har för mig att man inte ska ha alltför höga växter/prydnarer på ett bord eller köksö, för man skymmer sikten av sin bordsdam. Typ, haha.

Fin va?








Här bjuder jag på en bild av min riktiga ögonfärg utan bruna linser..



Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Du har ju så fina ögon och fin färg på dom att jag fattar inte att du ska envisas med dom där linserna. Du är fin i dom oxå men de kan du ju ha någon gång ibland.

Kan ni bli bra med nå lägre i vasen.



JACKAN E MIN!!!!!!!!!!!! muhaha

2009-10-15 @ 20:11:41
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: therese

halloj!



råkades ramla in på din blogg o såg att du är i samma tankegång som mig ang. berner sennen. vet du om alla valpar är tingade, o när anländer dom? är grymt sugen på den rasen också :)

Kram/therese

2009-10-15 @ 22:16:56
URL: http://tastys.blogg.se/
Postat av: Jessica Nilsson

Jag tycker att vasen kan vara som den är...du behöver inte ha ngt i den...;)

Kram Jess

2009-10-16 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0