Dagen efter

Måste få påstå att idag är jag betydligt mer svullen, och ömmar gör det litegrann också. Hoppas bara det lägger sig under dagen iallafall, tanken var att hinna en sväng på stan och sedan jobbet ikväll. Det är väl ungefär på gränsen om jag törs visa mig ute, vi får väl se om det.

Här får ni ett fint kort på mig nyvaken och svullen som ett benbrott.

Håll till godo..!










Hur f*n ska man kunna få till ett någorlunda normalt ansikte av ett sånt här? Får ju lixom inte sminka mig på typ 2 veckor eller så, och nu ser jag ju bara helt söndergråten ut, haha. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Bakom mina solglasögon...

2009-10-22 @ 12:09:50
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Tänk dig efter två veckor utan smink va bra din hy kommer att må. Måste försöka se det posetiva i det hela ;)

2009-10-22 @ 14:20:24
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: Jessica Nilsson

Det är bara att gilla läget...det kommer att vara svullet ett par dagar. ;)

Kram Jess

2009-10-22 @ 15:44:00
Postat av: Anonym

SÅ snyggt ändå! Gjorde det mycket ont? Det ser ut att göra ont alltså.



Tack för stödet, tyvärr så vet ju du också hur det är att vara med om det här. fy, det är det värsta alltså!

2009-10-22 @ 19:32:44
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har sett dig irl.(ha ha jag vet!) Ringer imorgon o beställer tid. Vi hörs!

2009-10-22 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0