Birthday coming up!

Eftersom jag fyller år imorgon så har jag ju givetvis önskat mig en till hund. Jag menar, har man 2 kan man lika gärna ha 3. Eller hur? Jag måste ändå hem varenda dag från jobbet för att gå ut med dom, så då kvittar det egentligen om man har 3 med sig. Jag resonerar som så att skaffa ytterligare en hund är ett mindre steg, än att gå från hundlös och skaffa sig en valp.

Eftersom jag går i Berner Sennen tankar så råkar ju en kompis mammas hund vänta just sånna! Vilken tillfällighet va?!

Här är tiken Fia som ska voppar..





Och hannen..  <3




Grymt fina hundar! Eftersom jag har försökt lägga rottisplanerna på hyllan ( bara sjukdomar och dåligt lynne pga sönderavel) så passar den här rasen oss ypperligt bra. Lugna, på gränsen till tröga, kan man väl sammanfatta rasen, kanonfina familjehundar är dem dessutom.

Hon väntar valpar i månadsskiftet okt/nov, så givetvis måste vi åka dit och kolla på dom små liven när dom kommit. Jag tror att jag har övertalat Fredde till 85% iallafall, de resterande 15% kommer eftersom får jag hoppas!

Haha..

Nu ska jag snart iväg och jobba kväll igen, bara den 4:e den här veckan.. Blää. )=

Ha det fint, trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

haha du och dina hundar ... om du skulle få skulle du väl ha hela huset fullt av dom=)

2009-10-09 @ 11:53:38
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Erika

Två hundar? Jag var helt övertygad om att ni hade en hund och två katter....? ;P retas lite



Ses imorrn!

2009-10-09 @ 23:41:55
Postat av: Malin

Erika nu var du dum :P

2009-10-10 @ 08:58:24
Postat av: Carro

Tror att det blir en superfin kombo mellan Fia och Pink Panther! Snygg bild på Fia förresten, undra vem som tagit den?;)

2009-10-12 @ 06:46:13
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0