Rubrik?

Godmorgon på er allihopa.

Joda, jag har just stigit upp eftersom jag inte har något jag måste stressa mig upp till på morgonkvisten.
Skrikiga barn, ett fast jobb eller något annat jobbigt jag måste ägna mig åt..
Det gäller att passa på medan man kan förstår ni, och vara så absolut lat och självupptagen man vet, för viips har ett halvår gått och där står jag med en skrikande bebis, hemorojjder och framfall som min barnmorska sa.

Idag ska jag nog inte göra något direkt vettigt, utan tänkte fördriva min tid på stan med fika och skvaller, kan hända jag försöker fundera ut någon julklapp till omgivningen. Man kan väl för en gångs skull vara ute i lite god tid vad gäller julklapparna, men det är fortfarande osett ännu.

Möblerade om lite i vardagsrummet igår, men jag är inte sådär riktigt 100% nöjd, eftersom tv:n måste stå mot ett fönster. Inte särskilt fint utifrån direkt, så isåfall måste jag hitta nån lösning med en rullgardin eller dylikt, och min mors förslag om att ha tv:n lite snett om tv:bänken vet jag inte om den föll mig i smaken.
Jag ska lägga upp bilder senare på de olika förslagen, så får ni hjälpa mig att lösa detta ilandsproblem.

När jag ids..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0