Ooh Mamma Mia

Jahapp, så ikväll bär det alltså av på Mamma Mia inspirerad fest i Lillpite, dvs jag, Hannah, mamma och moster Åsa, och resterande 100 anmälda qvinnor. Mat och dryck finns till försäljning, och det bästa av allt är väl att karlarna inte får komma dit förrens kl 22.00.

Dresscode: Sommarkläder för kvinnor, uppknäppt vit skjorta för männen. Kan ju bli en prövning att gå i mina sommarskor och leggings i mitten av november, men vad gör man inte för en sommarfest.

Kameran ska givetvis med så jag förevigar kvällen åt er nyfikna..



Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Ooo.. snygga pjux! =)

Blir kul att se bilder sen!

2009-11-07 @ 11:00:38
Postat av: Jessica S

Jag har inte ens sett filmen :P kanske får ta tag i det snart.. haha

2009-11-07 @ 11:42:32
Postat av: Anonym

Snygga skor =) Haha!

2009-11-07 @ 16:18:56
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0