Lördagen dårå

Det blir ett snabbt inlägg ikväll då jag har en del att göra innan jag ska gå på mitt nattskift.
Kan ju konstatera att kvällen var helt okej för min del och våra kära greker till karlar dansade som aldrig förr.

Ni kan kika på Hannas blogg för mer information under länken "ellalivet".
Här bjuder jag på lite bilder under kvällen.









Om det nu inte vore för att jag är så förbannat oteknisk så hade jag skrivit under alla kort, men ger nu fan i det eftersom jag tydligen inte fattar hur man gör. Har provat nu några gånger och det verkar bara bli myrornas krig på skärmen så ni får väl helt enkelt hitta på själva vem som pryder korten.


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Hannah

uuu han ser ut som ett äkta slemmo haha och jag ser då ut som en fet kossa på det där kortet. haha

2009-11-09 @ 20:16:26
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0