Jaha, det var den helgen..

Fort var det gjort kan man väl säga.
Jobb 20 timmar, sömn 15 timmar. Finns inte mycket tid över till annat alltså! Suck.. Fredde lyckades bra som barnvakt åt Ella iallafal, trots storbajsning, gallskrik och vällingvägran! Men jag måste säga att han fixade det med bravur, inte så lätt om man aldrig skött ett barn eller bytt en blöja förut.

Han var lika trött som mig igår haha..


Dagens todo:

  • Söka igen alla kassakort jag har slarvat bort och glömt fylla i
  • Söka igen papper om en ny årsanmälan till arbetsförmedlingen
  • Snabbstäda innan jobbet
  • Starta en tvättmaskin

Mer än så lär jag inte hinna skulle jag tro..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan va sjuk jag är idag det e synd om mig. Få se om jag e bra till helgen annars tror jag att ja skickar festen. Om ja ska gå.. skulle man kunna få låna en vacker rödrutig klänning som bor i din garderob? Om du sj inte ska ha den alltså=)



Haha om du tycker det där kortet på Matte å Tomas var läskigt då ska du se dom andra jag har muhaha ser fan ut som om dom hånglar!

2009-11-02 @ 09:36:45
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0