Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Det var väl en överdrift kanske..

Nu jäklar ska vi ta tag i saker här hemma som tydligen bara stannat av, men borde verkligen fullföljas. Ett exempel är en halvmålad halltrapp. (heter det så ens?)
Sovrummet målade jag vitt, men så tog färgen slut och jag tänkte att måla hallen, det hinner vi seeeeeen...

Jo just det, det var väl ungefär ett år sen snart det var klart, men trappen till nedervåningen är fortfarande grå. Inte vidare vackert som sagt, så nu ska väggarna bli vit, trappstegen vita & slutligen ledstången svart!
Tror det kan bli riktigt coolt faktiskt, och medans fredde får andningsproblem av oljefärgen så ska jag ge mig på att måla listerna i matsalen.

Är på språng till pappa strax för att hämta lillan som också jobbat natt och kört traktor med morfar på jobbet, så tusen tack för hundpassningen kära lilla far!!

Hejs!!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Har ni fått bordet eller var det best,vara?

2009-11-14 @ 19:02:00
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0