Ibland funderar man.

Läste just Hannas blogg (ellalivet.blogg.se), om att folk är så förbannat dåliga på att lämna kommentarer. Jag håller med henne, här skriver man om inte alltid så jävla intressanta saker för allmän beskådning, men ändå! Ids man nu gå in och kolla folks bloggar, så ids man väl lämna en kommentar eller?

Jag kommenterar dom gånger jag är in på någons blogg, vilket inte är ofta, och kan ärligt erkänna att det är 2 bloggar jag följer. Mina svägerskors, men thats it. Skulle jag nu mot förmodan läsa någon annans så lämnar jag ett avtryck, det hör lixom till god ton men folk har väl inte förstått det rikigt.

Är tyvärr alldeles för lite intresserad av att surfa runt på bloggar, men vi är väl alla olika.

Så ibland funderar man.

Är en konstig kommentar bättre än ingen alls?
Kolla exemplet nedan, ang inlägget om Eddie från långtnerihalsen..


"vi får ta en fika i helgen kawi. Jag hör av mig, har uppdaterat bloggen föresten, blev en massa rader om Rahlendfeldt han går mig på nerverna :S. vi hörs"


Utdrag ur hans/hennes blogg..


Inte nog med att du är homosexuell nu klär du ut dig till en tjej med ? , är det svårt att bestämma sig eller ?. Av alla halloween kostymer som man kan ha på sig valde du att vara en tjej. från heterosexuell till bisexuell till hermafrodit ? vad är nästa steg ska du operera bort ditt riktiga könsorgan o sätta dit en strap on ?

Du lägger botox i läpparna din ponny? menar hur patetisk är man som person att man lägger botox i läpparna, puta du inte med läpparna tillräckligt manuellt på varenda bild ? eller vill du att det ska ske automatiskt framöver så du har en sak mindre att göra ? okej nog om en inledning. Detta skrev krillebooi i ett av sina inlägg OBSERVERA FETTEXT :


Ehh jaha, vad säger man? Haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är inte heller in på så många bloggar. Är knappt så att man orkar uppdatera sin egen blogg eftersom det inte händer så mycket. Men med tanke på hur många läsare man har så blir det VÄLDIGT få kommentarer. Men jag hålller med. Man kan absolut lämna en liten rad efter sig! :)

2009-11-04 @ 16:57:44
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag lämnar kommentarer när jag känner att jag har nåt vettigt att säga, annars så struntar jag i det... ;) Mitt problem är ju att jag följer typ 25 olika bloggar och ids verkligen inte kommentera alla. Så enkelt är det... :P



kramis

2009-11-04 @ 17:48:31
Postat av: Lisa

Jaaa.. man är dålig att kommentera.. Men vad ska man skriva! Saknar dig! :) Puss puss

2009-11-04 @ 18:29:06
URL: http://lisaz.blogg.se/
Postat av: sandra

Knappt man är inne på nån blogg så där. Själv har jag ju ny startat min och har inte kommit så långt för att ens få komentarer :P nåja vi cs i morgon det är jag som tar rapporten så :) Kram på dig!

2009-11-04 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0