Helg igen

Oj vad tiden går, nu är det helg igen. Är inte ledig denna helgen heller, utan jobbar natt fredag och lördag för ovanlighetens skull. Hade tänkt vara en riktig hemmafru idag och tvätta upp alla tvätthögar som pryder golvet så vackert, och möjligtvis rensa  ur min garderob.

Blir en långprommis med Loke snart också, nån som vill följa så ring!? Ska även hämta Maggie idag, måste erkänna att jag saknar min lilla sprättkorv litegrann. Hoppas värsta löpen har lagt sig nu, såg att Loke var så frustrerad  igår så han fösökte sätta på stackars katten. Det gick väl inge vidare direkt.

Jo, har förresten spanat in ett nytt köksbord som jag är sugen på att köpa.
Spana in kort nedan..



Kommentarer
Postat av: Hannah

Fy fan vilken övertalningsförmåga du måste ha!

Lär mig! jag vill oxå kunna övertala Matte =)

2009-11-13 @ 15:07:39
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0