Grattis till er!

Vill passa på att säga grattis till L.B , M.H, E.E och A.E som också väntar barn i maj/juni..
Känner på mig att det kommer att bli en riktig babyboom i vår, och man kan ju undra om vi alla haft tråkigt i sommar, med tanke på att alla blir gravida till höger och vänster.

Trevligt med lediga mammor i sommar så man har någon att prata bajs och bröstläckage med, trots att jag har sagt jag vägrar bli en typisk mamma, ni vet sånna som tror världen kretsar runt just deras unge, och skam på er som inte vill lyssna på förstoppnings problem eller senaste barnvagnsmodellen.






Kommentarer
Postat av: Erika

Haha - jag kan ju tycka att vi haft rätt kul som kommer att resultera i en massa bäbisar! ;P

2009-11-26 @ 16:40:15
Postat av: Anna Eriksson

den ekonomiska krisen vet ni! har man inte råd att göra nå annat får man väl stanna hemma och pippa! hahaha

2009-11-26 @ 17:46:25
Postat av: Hannah

Mitt barn och andras ungar...



Du kommer att prata barnvagnar och bajsblöjor fortare än du vet ordet av det.

Du vet det kommer bara över en utan att man vet om det sitter man där och babblar och babblar.

2009-11-26 @ 22:54:50
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej.

Hittade hit till ditt ställe via Erika och tänkte att jag skulle lämna ett artighetsavtryck. =) Roligt med fler blivande föräldrar....även om jag icke får vara med i klubben. Vår anländer redan i februari!

Fint hus ni har förresten....var tvungen att tjuvkika på bilderna....=)



/Malin

2009-11-27 @ 17:26:34
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0