Ful-dag


Under en längre period har jag haft en "ful-dag", så vad passar inte bättre då än en makeover? I ett ilat ögonblick på väg hem från jobbet fick jag för mig att jag skulle färga håret. Sagt och gjort så sprang jag in där och kom ut med en massa andra saker jag egentligen inte skulle ha.

Hade tänkt mig en mörkbrun färg med blekta partier i underhåret, men med egen erfarenhet av blekningar så tog jag tillslut mitt förnuft till fånga och satsade på en toning istället. Om inte färgen skulle bli bra dvs. Blekningen sket jag i också. Har väl aldrig hänt förr, så lite förvånad blev jag faktisk av mig själv. Som sagt, en massa annat jox följde med; neger på burk, ögonskugga, nagellack, eyeliner och ett läppglans som luktar äckel-päckel-vanilj.

Jag försökte övertala sambon att följa med till skogen och sno en granjävel ikväll, men han törs inte med rädsla av att bli påkommen av markägaren! Haha, är han inte söt eller vad? Han föreslog istället vi ska rensa upp bland allt skrot i källaren, och sortera det så fint i lådor. Jaja, kvällen är inte slut än.








Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Sno en liten till mig också om ni ska ut på granjakt! :D

2009-11-30 @ 19:12:24
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Hannah å Ella

Har du stoppat i joxet i håret? Annars kan du ju vänta så stoppar du på mig och jag på dig. Och har du redan hunnit får du ändå göra mitt muhahaha

2009-11-30 @ 20:04:49
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Linda

kan du inte sätta in en bild på dina ögon nu när det ärnån evcka sen du tatuerade dig? skulle vara kul att se det'riktiga' resultatet =] och vilja tatuera mig själv ännu mer :O

2009-11-30 @ 21:45:44
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0