Falk

Igår så såg vi första filmen av sex, Johan falk- GSI, och jag är heelt såld på filmen. Antagligen för att jag är en storälskare av svenska filmer, eller så kan det bero på att det inte krävs större hjärnaktivitet för att följa med.
Men bra var den iallafall, så ikväll blir det att hyra nr 2 och 3. För er som missat att robinson har premiär ikväll, kan jag bara rekommendera att kika på avsnittet, om inte bara för att den nya programledaren Paolo är med. Hoho, Fredde blir så förbannad på mig då jag envisas med att se Primo Paolo, och inte är det för att lära mig nya kockkunskaper inte, nejdå, utan för att det är nå't visst med karl'n.  (;

Nejdå, skämt åsido, det blir en lugn kväll med film och tv i riktig pensionärs-anda. Fattas bara dansbandskampen.

Nu ska jag försöka svänga ihop smördegsinbakad kyckling med kantarellost och potatiskrokketter, så nån nytta av Paolo kanske man fått?

Visst älskling!?




Kommentarer
Postat av: nathalie

alltså jag håller med helt o hållet, johan falk är ju så himla bra! :)

2009-11-22 @ 20:01:08
URL: http://nathalieisakssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är ju Tornving som är sämst av alla - men alla "good guys" låter lika töntiga. "1040 här, kom", "1040 - uppfattat, kom"... urk

Dock är ju inte "the bad crew" fullt lika tragiska, märkligt nog. Jaja, nog bli hä bra. :P



kraaaaaaamis

2009-11-22 @ 21:18:35
Postat av: Linda

jo, igår var det 1 månad kvar, EN MÅNAD, det går jävligt fort!! =P



Hur mår du annars då, likadant som det där inlägget där du satt in bilder eller är det liite bättre? =P

hoppas det går bra för er med, så himla kul! ni har en fantastisk tid framför er!

2009-11-22 @ 21:21:13
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0