Efterlysning!!!!

Jag har kommit på att jag vill göra en väggmålning på väggen i matsalen. Har givetvis inte nämt detta till min kära sambo som garanterat kommer att svära en hel del och bita av sig naglarna i ren frustration då han läser detta. Vi har hunnit ha diverse väggmålningar i både lägenhet och hus, som senare har blivit övermålade för att en viss person lessnat att se skapelsen. Läs: jag.

Meen.. Skit i det, då hotar jag bara med att "då gör jag det väl sjääälv då" , och vips har han hjälpt mig med mina påhitt eftersom min målarkarriär la jag på hyllan innan jag ens började. Sammanfattningsvis för er som kanske inte insett hur pass dålig jag är, kan jag väl meddela att jag och en pensel är väl ingen höjdare direkt, och eftersom nu Fredde råkar vara målare i grunden tycker jag att resurserna som finns ska utnyttjas.

Så nu till min efterlysning. Läste i någon kärringtidning att det ska finnas schabloner från Panduro (?) som ska efterlikna två händer som pekar mot varandra. Inte nu som två pikadoller utan en finare modell. Har för mig att det ska finnas en liknande tavla av konsten. Skulle gärna vilja ha tag i någon sida där man kan beställa detta underverk ifrån, så har någon en susning, so please let me know!

Thats it!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962660



Kolla länken om det är de schablonerna du menar...?

Kram Jess

2009-11-05 @ 09:30:21
Postat av: Sandra och Lovis

"Adams skapelse" av Michelangelo kommer händerna ifrån! =)

Jag känner igen det där "då gör jag det själv", tänk att man ska behöva hota med sånnt för att få saker gjorda! =)

Förlåt för att jag är dålig på att kommentera, vet hur trist det är när man har en massa läsare, men ingen som kommenterar!

2009-11-05 @ 11:37:31
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Hannah

Dom där händerna e coola Mangge har dom på sin vägg.

Hörrö... helgen? Din mamma å pappa lär väl inte följa om dom e så dåliga. Jag e snorig och slapp å Matte e risig. Men de e ju 2dagar kvar dock.

Hur är de med snoret hemma hos er då?

2009-11-05 @ 11:58:14
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Mallan

Tack för hjälpen! (=

2009-11-05 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0