Bloggtorka

Bloggtorka måste vara något som går ser jag, eftersom både jag och min svägerska drabbats av den. Har inte alls något intressant att skriva eftersom helgen enbart bestått av 30 timmars jobb, så nåt mycket mer än så hinner jag inte med. Jag kanske lägger upp en film senare idag, om jag kan lista ut hur faan man gör, och kaaaanske erkänner en hemlighet för er, men det blir isåfall imorgon. Inte ska ni få allt roligt skvaller på en och samma dag heller!

Under tiden gräver jag fram  bilder från Turkiet -07, och innehållet kan variera, hoho..

Ciao bellas!













































Kommentarer
Postat av: Erika

Här är en till som har bloggtorka.... Har absolut ingen susning om vad jag ska skriva om. :)



Jaja, bloggtorkan kanske släpper sen... ;)

2009-11-15 @ 12:48:55
Postat av: Elin

Har ett svagt minne av att det var utomlands som ni förlovade er också? :)Härliga bilder, Skulle vara ritkigt skönt med en utomlandsresa! Hoppas allt är bra! :) Kramar!!

2009-11-15 @ 14:38:34
URL: http://eliinlindholm.blogg.se/
Postat av: Erika

Glömde ju att skriva att du var sjukt olik dig med så ljust hår!!! Känns som att det var ett liv sen du hade det.... :)

2009-11-15 @ 17:46:01
Postat av: Mallan

Erika, I know.. Haha..

2009-11-15 @ 19:05:23
Postat av: Mamma

Till råga på allt, så är du ju faktiskt född med jätteljust hår. Det är ju på senare år du börjat mörkna. Vet faktiskt inte vad som är mest likt dig.

2009-11-16 @ 09:13:50
Postat av: Hannah

Men gisses dom här bilderna har jag missat att du lagt upp. Haha

Fy fan vilken jäkla resa! Känns som om en sådan resa blir det aldrig mer igen hahaha

Sjukt liten jag var... =( hur kunde jag klaga på att jag var tjock på den tiden..

Tror jag måste boka tid hos frissan tyckte att jag var himla fin i håret där, och du då... shit va blond=)

2009-11-16 @ 15:03:40
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0