Nu är glada julen slut, slut slut!

Och thank god för det kan man väl sammanfatta det hela. Visst är det trevligt och mysigt att fira jul med nära och kära, men varenda jul är det samma sak, en massa rännande hit och dit för att hinna träffa alla! Uppesittarkväll den 23:e med halva F's släkt, jobb 7.00-16.00 och sen julfirande med fam johansson & släkt den 24:e, och slutligen juldagsfirande med resterande halva av F's släkt den 25:e.

Är inte julen till för att koppla av och umgås? Känns som den absolut mest stressade tiden på året iallafall kan jag tycka, SÅ därför har jag och min trogna vapendragare bestämt att nästa år firar vi jul här hemma, och alla som vill umgås med oss på julafton får väl se till att pallra sig hit då. Sådetså!

Igår hade vi en shoppingdag på stan och brännde alla julklappspengar på ett nytt köksbord och en ny lampa till "matsalen". Fint blev det men det saknas fortfarande lite lull lull för att få den ombonade känslan, kanske lite tavlor eller varför inte en matta.. Har försökt få med mig svägerskan på stan idag för att reka det men där fick jag nobben. Känns faktiskt inte så lockande att plumsa till stan i det här skitvädret om jag tänker efter, funderar starkt på att bädda ner mig i soffan istället.

Vi får väl se om det.

Lägger upp kort ikväll på det nyinhandlade om kameran har fått för sig att fungera igen, återstår att se.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men så schluuug! Det är inte omöjligt att vi kommer till er för en avslappnad kväll nästa jul.... :P



2009-12-28 @ 14:40:32
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Hannah

Haha du inser väl att du just bjudit in hela Johansson släktet. =)

Men då kanske det är bra att du har två matbord hahaha



BILDER!!! på det ny bordet.



Jeejj vi kan väl gå på stan någon annan dag?

BTW... ja fick pjucken av Matte =)

2009-12-28 @ 21:22:55
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0