Jag tappade något!

Humöret!!! Vart fan tog det vägen?


Kommer hem idag efter jobbet, jobbade dock bara halvdag men vaddå, I'm a pregnant woman, remember?, och får se att huset är om möjligt ännu stökigare än då jag lämnade det 06.45. Till saken hör då försås att kära gubben steg upp samtidigt som mig, och han avgår inte till jobbet förrens kl 10.00 ca.. Vad hände under de där 3 timmarna han var hemma?

Städat? -Nope! Säkert gjorde han något mycket viktigare, som gitarrspel möjligtvis? Hade tänkt gå på promenad med kräken efter jobbet, men nu måste jag helt plötsligt städa, tömma diskmaskin, in med skitig disk, ut med hundarna och sen handla och fixa middag eftersom våran kyl är så tom så hundarna skrattar, för att citera min fars bevingade ord. Date på nodo 17.00 och sen bio 18.30, sängen efter det för att orka upp imorgon 06.00.


Ja vart fan tog dagen vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland undrar man varför man älskar dom hehe

2009-12-10 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0