Maggan sjuk..

Lilla Maggan, (våran chihuahua), är alldeles hängig idag.. Hon äter inte, dricker inte, har spytt & är alldeles slö och går med öronen bakåt hela tiden.. Verker helt apatisk. Vet inte om man ska ringa veterinären eller avvakta ngn dag, dock så brukar ju vet råda att man ska avvakta. Kanske kan det ha ngt med tandlossning att göra, vad vet jag.. Nån som har nån aning eller tips att ge? Dom är ju så känsliga dom där små rackarna. Vill inte lämna henne själv hela dan då vi jobbar, så jag ska lämna henne hos "mormor & morfar" strax så att dom kan hålla ett öga på henne. Jaja, är väl bara att vänta och se vad som händer!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: "mormor"

Maggan verkar hur frisk som helst här hos oss. Äter,

dricker o jagar katter.Det är nog ingen fara med henne.Som morfar brukar säga: bara hon kommer i människohänder så...

2009-08-11 @ 13:12:08
Postat av: Erika

Haha, vilken liten dramaqueen Maggan är! :P Hon kanske bara är sur när hon inte fick följa och bada igår... ;)

2009-08-11 @ 15:42:47
URL: http://erikasharmony.wordpress.com
Postat av: Jessica Nilsson

Men åhhh...lilla maggan då...som jag har sagt tidigare..hon får gärna komma och mysa med mig...;)

2009-08-13 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0